Gemiddelde beoordeling: 4,9/5

100% personaliseerbaar

1001 mogelijkheden

Gemakkelijk online ontwerpen

Gratis levering vanaf €75,-

GS_icon
geschenkatelier.be
Veelgestelde vragen

Op zoek naar een antwoord op je vraag?

Stel je je bepaalde vragen bij sommige topics, maar vind je geen antwoord? Op deze pagina hebben we de meest gestelde vragen verzameld, gesorteerd per categorie.

Niet het antwoord gevonden waar dat je naar op zoek was? Vraag via het formulier onderaan de pagina alsnog jouw vraag en we antwoorden je zo snel mogelijk.

Categorieën

Heb je een andere vraag?

Artikel terugzenden

Retourneren

Blanco artikelen kunnen geretourneerd worden. Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten. Mail ons om uw retourvignet te ontvangen.

Betaling

Hoe betalen?

Via de klantvriendelijke webshop kan u betalen via Bancontact, VISA, overschrijving, ... Van zodra uw betaling bij ons verwerkt is, starten we met het behandelen van uw bestelling. Liep er iets fout tijdens het betaalproces? Twijfelt u of de betaling correct verlopen is? Aarzel dan niet om ons te contacteren.

Hoe kan ik een kortingscode invoeren?

De kortingscode kan u invoeren op het einde van het betaalproces in het daarvoor voorziene vakje. Lukt het niet om een kortingscode in te voeren? Contacteer ons via hallo@geschenkatelier.be. Let op: sommige kortingscodes (welkom, eenmalige acties) kunnen maar 1 keer per klant ingegeven worden. Bij een vervolgbestelling krijgt u een foutmelding wanneer u de kortingscode opnieuw wenst te gebruiken.

Dienst na verkoop

Ontvangen bestelling is niet correct

Liep er toch iets fout? Ontving u niet datgene dat u besteld heeft? Dit proberen we te vermijden maar missen is menselijk. Neem contact met ons op en we zetten onze fout recht. Let op: kleuren van de artikelen en kleuren van opdruk kunnen verschillen met de werkelijkheid, graag hiermee rekening houden.

Ontwerpen

Ik wil een eigen bestand toevoegen maar beschik niet over een jpg of png bestand.

U kan altijd het bestand dat u wenst te gebruiken naar ons mailen (hallo@geschenkatelier.be). We laten u zo spoedig mogelijk weten of het bestand bruikbaar is en mailen u een digitale proefdruk door.

Mijn fotobestand is te groot

In dat geval kan u een foto/bestand mailen naar hallo@geschenkatelier.be. Lukt dit ook niet? U kan gebruik maken van www.wetransfer.com.

Het lukt me niet om een eigen bestand toe te voegen

Geen probleem! Mail gerust uw bestand (foto, ontwerp geboortekaartje…) naar ons via hallo@geschenkatelier.be.

Verzending

Leveradres

U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces. Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden.

De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis

U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen. Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro). Graag hiervoor uw begrip.

Verzendkosten

We verzenden uw bestelling gratis vanaf een bestelbedrag van 75 euro. Bij orders < 75 euro betaalt u 6,96 euro verzendkosten. Afhalingen aan ons magazijn te Deinze zijn uiteraard kosteloos. Voor onze verzendingen werken we samen met Bpost, DPD, UPS en DHL.

Levertermijn

Van zodra Geschenkfabriek uw betaling heeft ontvangen, behandelen we uw bestelling. De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel. Uiterlijk binnen de 7 werkdagen mag u uw bestelling ontvangen. Indien de levertermijn niet gehaald kan worden, dan wordt u persoonlijk op de hoogte gebracht.

Wanneer komt mijn pakje toe?

Wanneer uw bestelling bij ons verzonden wordt, ontvangt u een mail. Binnen de 48 uur ontvang je het order op het gewenste leveradres.

Mijn pakje is verloren geraakt bij de koerierdienst, wat nu?

Elk pakket dat verzonden wordt, kunnen we traceren via een track&trace code. We contacteren de desbetreffende koerierdienst en zorgen ervoor dat u binnen een redelijke termijn uw bestelling mag ontvangen. Indien het pakket toch spoorloos is, krijgt u de keuze om de bestelling te annuleren (we storten het betaalde bedrag terug) of om een nieuwe bestelling te ontvangen.

Vragen omtrent artikel

Vragen over artikel

Bij elk artikel staat er een ruime productomschrijving om u zo veel mogelijk te informeren. Is er iets niet duidelijk? Mail, bel of chat met ons.

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Het kan enkele minuten duren vooraleer u de bestelbevestiging per mail ontvangt. Controleer ook even je spambox, misschien is de bevestiging daar terecht gekomen. Stuur ons gerust een mail via hallo@geschenkatelier.be, we kijken het graag voor je na.

Foutje gemaakt bij het plaatsen van je bestelling?

Heb je een typfout gemaakt, vergist van maat of van kleur, gaf je een verkeerd leveradres door? Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons via hallo@geschenkatelier.be. We kunnen de bestelling nog aanpassen indien dit binnen een redelijke termijn wordt doorgegeven. Plaats geen nieuwe bestelling met de juiste gegevens, dit zorgt voor verwarring.

Niet gevonden wat je zocht?

Veelgestelde vragen

"*" geeft vereiste velden aan

Volledige naam*

Door de jarenlange ervaring van onze medewerkers mag u gerust zijn van een goede kwaliteit en vlotte afwerking en opvolging. Wanneer u vragen heeft, neem gerust vrijblijvend contact met ons op. Wij voorzien u van een gratis en op maat gericht advies om een antwoord te kunnen bieden op al uw vragen. Dit kan telefonisch op het nummer +32 (0)497/57.30.33 of via mail hallo@geschenkatelier.be.