Dit is voor iedereen een vervelend en frustrerend probleem. We begrijpen dat je snel je pakje in huis wil hebben om je geschenkjes/attenties te bewonderen.
Indien je pakket de status heeft dat het geleverd is (na te kijken via het trackingnummer) maar je hebt niets ontvangen dan kan je alvast de volgende handelingen ondernemen:
- werd je pakje geleverd in je brievenbus (denk aan fluohesjes, strikjes, t-shirt, lanyards,...)?
- werd je pakje geleverd bij de buren?
Indien je voorgaande zaken goed hebt nagekeken en je pakje is nog steeds niet terecht, stuur ons een email (hallo@geschenkatelier.be). Op dat moment kunnen we de koerierdienst contacteren en zullen zij navraag doen bij hun chauffeurs waar het pakje geleverd werd. Intussen ontvangen wij een leverbewijs. Hierop kunnen we o.a. het adres en de naam + handtekening van de persoon die het pakje aangenomen heeft, nakijken.
Vanaf dan wordt er bij de koerierdienst een intern onderzoek gevoerd dat een 7 tal werkdagen in beslag neemt. Dit is vrij lang maar wel noodzakelijk.
Bestelde artikelen worden dus niet meteen opnieuw geproduceerd en meteen terug naar u opgestuurd, hiervoor zal u geduld moeten uitoefenen.
Wees gerust, dit komt (gelukkig) niet vaak voor. We kiezen voor koerierdiensten die betrouwbaar leveren.