Spring naar de inhoud
  1. Home
  2. /
  3. Klantenservice
  4. /
  5. Verzending

Verzending

Mijn pakje heeft de status ‘geleverd’ maar ik heb niets ontvangen.

Dit is voor iedereen een vervelend en frustrerend probleem. We begrijpen dat je snel je pakje in huis wil hebben om je geschenkjes/attenties te bewonderen.

Indien je pakket de status heeft dat het geleverd is (na te kijken via het trackingnummer) maar je hebt niets ontvangen dan kan je alvast de volgende handelingen ondernemen:

  • werd je pakje geleverd in je brievenbus (denk aan fluohesjes, strikjes, t-shirt, lanyards,...)?
  • werd je pakje geleverd bij de buren?

Indien je voorgaande zaken goed hebt nagekeken en je pakje is nog steeds niet terecht, stuur ons een email (hallo@geschenkatelier.be). Op dat moment kunnen we de koerierdienst contacteren en zullen zij navraag doen bij hun chauffeurs waar het pakje geleverd werd. Intussen ontvangen wij een leverbewijs. Hierop kunnen we o.a. het adres en de naam + handtekening van de persoon die het pakje aangenomen heeft, nakijken.

Vanaf dan wordt er bij de koerierdienst een intern onderzoek gevoerd dat een 7 tal werkdagen in beslag neemt. Dit is vrij lang maar wel noodzakelijk.

Bestelde artikelen worden dus niet meteen opnieuw geproduceerd en meteen terug naar u opgestuurd, hiervoor zal u geduld moeten uitoefenen.

Wees gerust, dit komt (gelukkig) niet vaak voor. We kiezen voor koerierdiensten die betrouwbaar leveren.

 

Wanneer komt mijn pakje toe?

Wanneer uw order verandert naar de status 'afgerond', dan is het klaar voor verzending of afhaling.

Indien u gekozen heeft voor een verzending dan ontvangt u van de koerierdienst een mail/SMS dat het pakje door hen werd afgehaald aan ons atelier. De levering duurt meestal 1 à 2 werkdagen.

Van zodra je pakje verzonden is, dan is het uit onze handen en vertrouwen we op onze koerierdiensten om het pakje tijdig en in goede staat bij u te leveren.

Gekozen voor een afhaling, u ontvangt een mail met de openingsuren en het correcte afhaaladres. Past dit u niet, stuur ons een berichtje.

Afhalingen zijn niet mogelijk in het weekend, dan genieten we van onze welverdiende rust.

Mijn pakje is niet meer beschikbaar in het Pick Up Point

Indien uw pakje de status heeft 'teruggestuurd naar de afzender' dan kunnen we dit niet meer tegenhouden.

U dient te wachten tot wanneer het pakje bij ons wordt geleverd. Nadien zijn er 2 opties:

  • U komt uw bestelling kosteloos ophalen aan ons atelier te Zulte.
  • U ontvangt een betaalverzoek voor een 2de verzending, Geschenkatelier neemt de extra verzendkost niet op zich bij het niet afhalen van pakjes. Indien u het pakje niet meer wenst te ontvangen dan wordt het orderbedrag van blanco artikelen terugbetaald. Gepersonaliseerde items kunnen niet terugbetaald worden, deze vallen niet onder het retourrecht.

Levertermijn

We streven ernaar om je bestelling binnen de twee à drie werkdagen te verzenden. Is de levertijd langer (omwille van onvoldoende voorraad, drukke periodes,…), dan houden we je op de hoogte via mail.
95% van onze bestelling worden binnen de 3 werkdagen geleverd, lees gerust onze reviews na.

Wil je vooraf toch 100% zeker zijn van de levertermijn vooraleer je bestelt? Stuur een mail naar hallo@geschenkatelier.be met de vermelding (naam, kleur, aantal) van de gekozen artikelen en we geven je de exacte levertermijn.

Bellen of sms’en kan ook: 0497 57 30 33

Verzendkosten

  • Verzending gratis vanaf €75
  • Verzenden naar een DPD Pick Up Parcelshop: 3,95 euro
    • Beschikbaar in het Pick Up Punt na 1 à 2 werkdagen nadat je bestelling afgerond is.
    • Kies je dichtstbijzijnde afleverpunt en haal je pakje op van zodra je een sms/mail ontvangen hebt dat je pakje beschikbaar is.
  • Verzenden naar een thuisadres via DPD: 6,96 euro
    • Reken op 1 à 2 werkdagen dat de koerierdienst nodig heeft om je pakje bij jou te leveren.
    • Je ontvangt via mail een bericht dat je bestelling is afgerond, nadien ontvang je het trackingnummer.
    • Je ontvangt eveneens een mail/sms van DPD om je te verwittigen wanneer je pakje bij je geleverd zal worden. . Wanneer je niet thuis kunt zijn op het moment van de levering, heb je verschillende opties om de plaats en dag van levering te wijzigen

De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis

Indien je gekozen hebt voor een levering aan huis, dan ontvang je vooraf via mail/sms een trackingnummer om je pakje op te volgen. Bij verzending met DPD kan je vooraf het levermoment en leveradres wijzigen zodat ze je pakje correct kunnen bezorgen.

Toch je pakje gemist? Voor particulieren wordt het naar het dichtstbijzijnde Pick Up Point gebracht, u dient het daar zelf op te halen. Er wordt geen 2de levering aangeboden aan huis.

Leveradres

U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces.

Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden. Hou je trackingnummer in de gaten, bij sommige koerierdiensten kan je tot 1 dag voor de levering je leveradres wijzigingen.

Topkwaliteit

Topkwaliteit

We beschikken over een eigen atelier met ruim machinepark zodat we 100% zeker zijn van de kwaliteit! Onze klanten bevestigen dit in onze reviews!

Grote voorraad

1000+ producten op voorraad

Ontdek ons uitgebreid aanbod! 98% van de artikelen zijn meteen leverbaar.

Klanttevredenheid

Tevreden klanten

Service voor, tijdens en na verkoop dragen we hoog in het vaandel. Lees onze reviews

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van de nieuwste updates, kortingen en meer!

Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te optimaliseren. Meer info

Schrijf een review