• 100% te personaliseren
  • 1001 mogelijkheden
  • Gemakkelijk online ontwerpen
  • Gratis levering vanaf € 45,-
  • Gemiddelde beoordeling: 4,9/5

FAQ

Vragen over artikel

Bij elk artikel staat er een ruime productomschrijving om u zo veel mogelijk te informeren.

Is er iets niet duidelijk? Mail, bel of chat met ons.

Ik wil een eigen bestand toevoegen maar beschik niet over een jpg of png bestand.

U kan altijd het bestand dat u wenst te gebruiken naar ons mailen (hallo@geschenkatelier.be).

We laten u zo spoedig mogelijk weten of het bestand bruikbaar is en mailen u een digitale proefdruk door.

Mijn fotobestand is te groot

In dat geval kan u een foto/bestand mailen naar hallo@geschenkatelier.be.

Lukt dit ook niet? U kan gebruik maken van www.wetransfer.com

Het lukt me niet om een eigen bestand toe te voegen

Geen probleem! Mail gerust uw bestand (foto, ontwerp geboortekaartje…) naar ons via hallo@geschenkatelier.be.

Hoe betalen?

Via de klantvriendelijke webshop kan u betalen via bancontact, visa, overschrijving,…

Van zodra uw betaling bij ons verwerkt is, starten we met het behandelen van uw bestelling.

Liep er iets fout tijdens het betaalproces? Twijfelt u of de betaling correct is verlopen?

Aarzel niet om ons te contacteren!

Leveradres

U kan zelf kiezen waar het pakje geleverd wordt. Dit kan u invullen tijdens het bestelproces.

Indien u niet aanwezig bent op het moment van levering, dan zal u zelf het pakket kunnen afhalen in een afhaalpunt. Bestellingen die niet tijdig afgehaald worden in een afhaalpunt worden niet gratis een 2de keer aangeboden.

Geen bestelbevestiging ontvangen?

Het kan enkele minuten duren vooraleer u de bestelbevestiging per mail ontvangt. Controleer ook even je spambox, misschien is de bevestiging daar terecht gekomen.

Stuur ons gerust een mail via hallo@geschenkatelier.be, we kijken het graag voor je na.

Foutje gemaakt bij het plaatsen van je bestelling?

Heb je een typfout gemaakt, vergist van maat of van kleur, gaf je een verkeerd leveradres door? Neem zo spoedig mogelijk contact op met ons via hallo@geschenkatelier.be. We kunnen de bestelling nog aanpassen indien dit binnen een redelijke termijn wordt doorgegeven. Plaats geen nieuwe bestelling met de juiste gegevens, dit zorgt voor verwarring.

Retourneren

Blanco artikelen kunnen geretourneerd worden.

Gepersonaliseerde artikelen zijn van het retourrecht uitgesloten.

Mail ons om uw retourvignet te ontvangen.

De koerierdienst kwam langs maar ik was niet thuis

U kan uw bestelling afhalen in een afhaalpunt. Dit hangt af van de koerierdienst die je pakket bezorgt. U vindt een briefje in de brievenbus met de gegevens waar u het pakket kan afhalen.

Haalt u het pakket niet tijdig op, dan wordt het pakket terug gezonden naar ons. Een 2de verzending naar uw adres is niet kosteloos (kosten bedragen hiervoor 8 euro). Graag hiervoor uw begrip.

Hoe kortingscode invoeren?

De kortingscode kan u invoeren op het einde van het bestelproces in het daarvoor voorziene vakje.

Lukt het niet om een kortingscode in te voeren? Contacteer ons via hallo@geschenkatelier.be

Let op: sommige kortingscodes (welkom, eenmalige acties) kunnen maar 1 keer per klant ingegeven worden. Bij een vervolgbestelling krijgt u een foutmelding wanneer u de kortingscode opnieuw wenst te gebruiken.

Verzendkosten

We verzenden uw bestelling gratis vanaf een bestelbedrag van 40 euro.

Bij orders < 45 euro betaalt u 4,95 euro verzendkosten.

Afhalingen aan ons magazijn te Deinze zijn uiteraard kosteloos.

Voor onze verzendingen werken we samen met Bpost, DPD, UPS en DHL.

 

Levertermijn

Van zodra Geschenkfabriek uw betaling heeft ontvangen, behandelen we uw bestelling.

De levertijd is afhankelijk van het gekozen artikel.

Uiterlijk binnen de 7 werkdagen mag u uw bestelling ontvangen.

Indien de levertermijn niet gehaald kan worden, dan wordt u persoonlijk op de hoogte gebracht.

Wanneer komt mijn pakje toe?

Wanneer uw bestelling bij ons verzonden wordt, ontvangt u een mail.

Binnen de 48 uur ontvang je het order op het gewenste leveradres.

Mijn pakje is verloren geraakt bij de koerierdienst, wat nu?

Elk pakket dat verzonden wordt, kunnen we traceren via een track&trace code.

We contacteren de desbetreffende koerierdienst en zorgen ervoor dat u binnen een redelijke termijn uw bestelling mag ontvangen.

Indien het pakket toch spoorloos is, krijgt u de keuze om de bestelling te annuleren (we storten het betaalde bedrag terug) of om een nieuwe bestelling te ontvangen.

Ontvangen bestelling is niet correct

Liep er toch iets fout? Ontving u niet datgene dat u besteld heeft? Dit proberen we te vermijden maar missen is menselijk.

Neem contact met ons op en we zetten onze fout recht.

Let op: kleuren van de artikelen en kleuren van opdruk kunnen verschillen met de werkelijkheid, graag hiermee rekening houden.